مشکل یا ارور ACT.39 یک مشکل جدیدی است که از 15بهمن سال1398 روی تعداد زیادی از کدلایسنس ها توسط شرکت Eset اعمال شده.

راه حل چیست؟

اگر از لایسنس های OEM یا Share در حال استفاده هستید پیشنهاد میکنیم آنتی ویروس خود را آنیستال و یا ویندوز جدید نصب نکنین در غیر اینصورت به احتمال قوی نتونین از کدلایسنس مجدد استفاده کنین و با ارور ACT.39 مواجه میشید.

اگر با مشکل ارور ACT.39 مواجه شدید هیچ راه حلی نداره و باید کدلایسنس جدید تهیه کنین.

در کل بخوام راهنمایی کنم ، اگر شما از آن دست خریدارانی هستید که نمیخواهید زیاد هزینه کنید و کدلایسنس های اختصاصی بنام خودتون خریداری کنین پیشنهادم اینه که بعد خرید لایسنس OEM یا Share آنتی ویروس خود را آنیستال و یا ویندوز جدید نصب نکنین.

کدلایسنس اختصاصی تک کاربره حدودا قیمت 150هزار تومانی داره و کدلایسنس های OEM یا Share معمولا 35 الی 60 هزار تومان قیمت دارند.

لایسنس های آنتیما هم از نوع Share هست و فقط یکبار قابل استفاده است. البته این نکته رو خدمتتون بگم اگه از ما خرید داشتین ما تمام محصولاتمون گارانتی عودت وجه دارند.

برچسب ها